Google Партнер

Performance маркетингSEO - пошукова оптимізаціяGoogle Ads - пошукові кампаніїMeta Ads - лідогенераціяПрофесійна WEB АналітикаWEB розробка cайтів та CRM

для росту вашого бізнесу

  • Результативно

    Результативно

  • Технологічно

    Технологічно

  • Креативно

    Креативно

Гортайте вниз

Наші послуги

Наші клієнти та партнери

Ми - перфоменс агенція повного циклу, що орієнтується на довгострокове та результативне партнерство

Ronin Athletics
Radaway
Office Center
Holod Service
Soundproof
admiral
stimma
karmel

Відгуки

Я впевнений в своїй команді. Ми працюємо на результат

Ми - сертифіковані фахівці, що мають необхідний досвід та йдуть до успіху спільними зусиллями. Використовуючи комплексний підхід до digital маркетингу та web розробки, ми допоможемо вашому бізнесу досягти вражаючих результатів

Роман Ужва

Роман Ужва

Засновник компанії

Наша команда

Роман

Роман

Founder
Олексій

Олексій

CEO
Анна

Анна

Project Manager
Руслан

Руслан

Project Manager
Олексій

Олексій

Project Manager
Юрій

Юрій

SEO specialist
Вадим

Вадим

Google Ads specialist
В'ячеслав

В'ячеслав

Project Manager
Артур

Артур

Front-End Developer
Денис

Денис

Front-End Developer
Анастасія

Анастасія

Web-Designer
Сергій

Сергій

Back-End Developer
Аліна

Аліна

Back-End Developer
Володимир

Володимир

Back-End Developer

Технології

Блог

Що таке LSI копірайтинг?
Що таке LSI копірайтинг?

У світі пошукової оптимізації (SEO), що постійно модифікується - щоб випереджати конкурентів потрібно більше, ніж просто використовувати повторювані ключові слова або наповнювати контент нерелевантними фразами. Оскільки пошукові системи продовжують розвиватися, наше розуміння того, як вони роз’яснюють і ранжують текст, також має розвиватися.

Чому слід забути про кількість слів під час створення SEO-контенту?
Чому слід забути про кількість слів під час створення SEO-контенту?

Коли справа доходить до створення SEO-контенту, існує поширена помилка, що кількість слів є ключем до успіху. Однак настав час переключити увагу та забути про кількість слів, як показник якості.

Згенеровані ШІ відповіді в результатах пошуку Google
Згенеровані ШІ відповіді в результатах пошуку Google

Відповіді, згенеровані ШІ в результатах пошуку Google, стосуються інформації, наданої системою Generative AI Google у відповідь на запити користувачів. Ця нова функція пошуку включає технологію штучного інтелекту, щоб надавати користувачам коротку та інформативну відповідь у верхній частині сторінки результатів пошуку. Відповідь, створена ШІ, відображається в окремому полі та чітко позначена як експериментальна.

Роль креативів у таргетованій рекламі
Роль креативів у таргетованій рекламі

Хоч безліч людей і нехтують важливістю креативів, вони грають важливу роль в таргетованій рекламі, оскільки є ефективним інструментом для привернення уваги потенційних клієнтів і залучення їх до рекламних кампаній.

Ми розвиваємо ваші ідеї

Ми використовуємо файли cookie. Якщо ви продовжуєте використовувати наш веб-сайт, ви підтверджуєте, що погоджуєтесь з нашою Політикою конфіденційності

Погоджуюсь